Teamleider schoonmaak

32 - 36 uur

Ben jij op zoek naar een niet alledaagse job met vrijheid en ruimte voor jouw organisatie skills? Wil jij het beste uit mensen halen en heb je geduld en de motivatie om dit doel te bereiken? Dan is dit een prachtige kans voor jou!

Onze medewerkers hebben allen in verschillende mate extra begeleiding en ondersteuning nodig. Jij biedt hen die begeleiding en kijkt naar mogelijkheden om de mensen verder te ontwikkelen. Doel van Provalu is om het beste uit mensen te halen, jij draagt hier op deze manier aan bij. 

Wij geloven in de waarde van werk. Het vormt je, voedt je met ervaring en inspiratie. Samen met onze partners maken wij de waarde van werk mogelijk. Werk jij straks mee aan een nog mooiere en inclusievere Kust-, Duin- en Bollenstreek?

Wat ga je doen?

Als Teamleider bij de unit schoonmaak ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de schoonmaakwerkzaamheden die door onze medewerkers op de verschillende locaties in de Kust-, Duin- en Bollenstreek worden uitgevoerd. 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en de leidinggevende op de locaties. Je hebt goed overzicht en kan snel schakelen tussen de verschillende niveaus en werkzaamheden. Tijdens kwartaal overleggen met de klant en leidinggevende bewaak jij de afspraken en signaleer jij verbeterpunten. 

Je geeft de medewerkers instructies over schoonmaaktechnieken en veiligheid en onderneemt actie op knelpunten die je signaleert om het werk te verbeteren. Je regelt vervanging bij ziekte en of verlof.  Je doet verslaglegging van de gemaakte afspraken en ontwikkelingen met de medewerkers en rapporteert deze aan de Unit Manager.  

Samen maken wij de waarde van werk mogelijk

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, het team kan op jou bouwen; 
  • je beschikt over een flexibele, meedenkende en zelfstandige werkhouding, jij gaat uitdagingen niet uit de weg en bedenkt creatieve oplossingen indien nodig; 
  • je bent een echt mensenmens. Je wilt het beste uit mensen halen en hebt geduld en de motivatie om dit doel te bereiken; 
  • je hebt passie voor het schoonmaak vak; 
  • je hebt MBO werk- en denkniveau, met bij voorkeur een diploma in de richting van management en hebt daarmee ook op administratief gebied enige ervaring;
  • je bent inventief, want elke dag is anders;
  • je bent in bezit van rijbewijs B. 

Wat bieden wij jou?

  • Een gevarieerde functie waarbij je dagelijks op verschillende locaties met afwisselende situaties te maken krijgt. Bij nieuwe klanten krijg je de mogelijkheid om de schoonmaakdiensten van Provalu op te zetten; 
  • salaris bij een 36-urige werkweek in schaal 5 van de Cao SGO (€1.885,- tot €2.874,-); 
  • 8,25% eindejaarsuitkering;
  • jaarlijks opleidingsbudget van € 600,-;
  • 5 weken vakantie per kalenderjaar;
  • pensioenregeling;
  • in eerste instantie bieden wij een contract met een jaar, maar wel met als doel een langdurige arbeidsrelatie; 
  • omdat je op verschillende locaties werkt krijg je een Provalu auto tot jouw beschikking, ook een laptop en mobiele telefoon behoren tot de secundaire voorwaardes. 

Solliciteren

Word jij enthousiast van ons verhaal? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. Stuur deze via onderstaande link. Heb je eerst nog wat vragen? Bel dan 06-42640736 om deze te bespreken met Angelique van der Veld, de unitmanager van de Schoonmaak. 

Solliciteer direct

Na 17 april zullen wij alle sollicitanten bekijken en hoor je binnen 2 werkdagen of we jou gaan uitnodigen voor een eerste gesprek. Na het eerste gesprek volgt mogelijk een assessment. Daarna volgt een tweede gesprek, waarna we bepalen of jij de perfecte kandidaat bent om ons team te komen versterken. Heb je vragen over het proces, stel deze dan per mail: coen.vendrig@provalu.nl.